iPad wordt niet herkend in iTunes

Voor en over iTunes op je Windows computer.

iPad wordt niet herkend in iTunes

Berichtdoor Jo » 22-07-2012 18:50

Hallo
Ik sluit net mijn iPad aan de laptop, maar iTunes start niet op.
Open ik iTunes handmatig, dan staat de iPad ook niet in het rijtje aan de linkerkant.
Ik heb de laptop al opnieuw opgestart en ook de iPad opnieuw uit en aan gezet, maar zonder resultaat.

Weet iemand wat dit kan zijn.

Jo
Jo
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2012 22:20


Berichtdoor Goofy » 22-07-2012 20:35

Installeer de nieuwste versie van iTunes; http://www.apple.com/nl/itunes/download/
En installeer de laatste updates voor je computer; http://support.apple.com/kb/HT1338?viewlocale=nl_NL
Start daarna de computer opnieuw op en sluit dan je iPad aan met de USB kabel die erbij is geleverd en kijk of hij dan wordt herkent.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Jo » 22-07-2012 21:08

De nieuwste versie van Itunes stond er al op.
Als ik op de link klik voor de computer, dan zie ik dat dat voor een Mac is.
Ik heb Windows 7, ik zal deze vraag wel in het verkeerde onderwerp gezet hebben.
Moet ik daar ook iets anders voor downloaden?
Jo
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2012 22:20


Berichtdoor Goofy » 23-07-2012 00:33

Ja je heb je vraag inderdaad verkeert geplaatst, ik zal het verplaatsen.

Zorg dat je iPad helemaal is opgeladen.
Sluit je iPad aan op de laptop en hou dan op de iPad de Aan/Uitknop en de Thuisknop tegelijk net zolang ingedrukt tot het Apple logo verschijnt op je iPad scherm.
Daarna start de iPad opnieuw op, wacht ruim 10 minuten en kijk of de laptop je iPad herkent.
Zoniet probeer een andere USB poort en probeer bovenstaande nog een paar keer.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Jo » 23-07-2012 10:38

Dit helpt niet. Er ververandert niets. Ik krijg wel iedere keer dit scherm, maar dat klikte ik altijd weg en dan zat ik in Itunes. Nu verschijnt Itunes dus niet.
Klik ik hem handmatig aan, dan zie je wel dat hij staat te synchroniseren, maar de ipad zie je niet staan.
ik doe er wel even een print bij.
Afbeelding

Afbeelding
Jo
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2012 22:20


Berichtdoor Goofy » 23-07-2012 14:48

Je kan voor dat Dropbox scherm kiezen 'Never for this device', daarna nog eens aansluiten en kijken of iTunes hem nu ziet.
De computer ziet hem dus wel, anders iTunes er nog eens overheen installeren; http://www.apple.com/nl/itunes/download/
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Jo » 23-07-2012 18:11

Hallo,
Nadat ik dus iTunes opnieuw erop heb gezet en gekozen voor herstellen, is het weer goed. Nu zie ik weer de iPad links in het rijtje staan,
Hartelijk dank voor de hulp.
Jo
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2012 22:20


Berichtdoor Goofy » 24-07-2012 01:49

Graag gedaan :wink:
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Jo » 25-07-2012 22:21

hallo,
Ik wilde net even wat foto's synchroniseren met de Ipad, maar nu herkent hij hem weer niet op de laptop.
Als ik hem aansluit krijg ik alleen dit scherm te zien.
Afbeelding

Itunes start helemaal niet op.
Klik ik Itunes handmatig aan , dan zie ik ook de Ipad niet in het rijtje staan. Het zit dan zeker nog steeds niet helemaal goed.
Heb je nog een idee wat of het kan zijn.
Bedankt.
Jo
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2012 22:20


Berichtdoor Goofy » 26-07-2012 00:08

Je hoeft niet steeds het laatste bericht te auoten, je kan linksonder gewoon op Post Reply te tikken.


Kijk eens of je Windows 64bit is, via Start, rechts klikken op Computer en dan Eigenschappen kiezen. Bij Type systeem staat dan of het 32- of 64bit is.
Als het een 64bit is moet je de 64bit versie van iTunes installeren;
http://support.apple.com/kb/DL1427?viewlocale=nl_NL
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” iTunes op Windows PC.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron