Nummers uitschakelen voor synchroniseren

Voor en over iTunes op je Windows computer.

Nummers uitschakelen voor synchroniseren

Berichtdoor Steefunn » 29-05-2012 22:01

Hallow mensen,

Ik heb eigenlijk 2 vragen

1. onlangs heeft mijn iPod touch aan gegeven dat de er geen ruimten meer is op de iPod. als ik bij info kijk zie ik ook staan bij vrije ruimte 0 MB. Maar nu heb ik Gister een album gekocht in iTunes en die is ook zichtbaar op mijn ipod. staat wel een stop knopje achter het nummer (zie foto). en ik kan dit nummer gewoon afspelen waar ik ook ben. hoe kan dit?

Afbeelding


2. Is het mogelijk om bepaalde nummers uit te zetten zo dat ze niet meer op mijn iPod staan maar nog wel in mijn iTunes?
Dus dat deze nummers niet mee genomen worden met het synchroniseren.
Wanneer de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft.
Steefunn
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-05-2012 21:43


Berichtdoor Goofy » 29-05-2012 23:29

Het antwoord op je eerste vraag moet ik je schuldig blijven, ik heb dat tekentje ook nog nooit zo achter een liedje gezien.

Tip; Ik zie dat je een foto van je iPod hebt gemaakt, je kan dat ook met je iPod zelf doen. Druk de Aan/Uitknop en de Thuisknop tegelijk in, dan maakt hij een foto van je scherm die hij in je Filmrol zet bij Foto's :idea:

Het antwoord op je tweede vraag; Ja dat kan :wink:
Als je je iPod hebt aangesloten op je computer in iTunes moet je in het Overzicht scherm even aanvinken "Muziek en video's handmatig beheren", daarna kun je in het scherm Muziek "Geselecteerde afspeellijsten, artiesten, albums en genres" aanvinken.
Daaronder kun je dan bij bijv. Albums aanvinken welke albums je op je iPod wilt hebben, als je het uitvinkt haalt hij het weer van je iPod af, maar het blijft dus gewoon in iTunes staan.
Daarna niet vergeten te synchroniseren.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Steefunn » 31-05-2012 20:45

Bedankt voor de tip. ik wist dat je een screenshot kon maken alleen nog niet hoe. dus maar een foto gemaakt..

Ik zal mijn playe list even wat inkrimpen op de manier die je hier geeft. Ben er namelijk achtergekomen dat het antwoord op mijn vraag 1 is dat mijn ipod ze streamd van af het netwerk. (waarschijnlijk had mijn ipod een netwerk verbinding toen ik er achter kwam zonder dat ik het wist.) Met een opgeruimde playlist kan ik die nummers er wel goed opzetten.
Wanneer de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft.
Steefunn
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-05-2012 21:43


Berichtdoor Goofy » 31-05-2012 22:59

Ok, nu weet ik dus ook wat dat stop tekentje daar betekent :wink:

Ik zou gewoon even kijken via iTunes wat je allemaal kan uitvinken zodat het van je iPod wordt verwijderd. Het is namelijk beter voor de werking van de iPod om enige ruimte op je iPod leeg te houden :idea:
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” iTunes op Windows PC.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron