Tv programma's

Voor alles wat niet onder de andere topics valt...

Tv programma's

Berichtdoor clausjuhh » 04-05-2011 12:57

Ik heb een tv serie in iTunes, gewoon onder 'tv programma's'. daar staat de hele serie gewoon goed bij elkaar. Als ik hem synchroniseer met mijn iPod, komen er 2 verschillende dingen te staan bij video's. Er staat bij tvprogrammas: -de goede naam van de serie, met 10 afleveringen, en - 'Onbekend' met 12 afleveringen. In iTunes staat het wel goed, dus wat kan ik doen?
iPod touch 4G, 32GB

Im Lovin it <3
clausjuhh
iPod touch Verkenner
iPod touch Verkenner
 
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-06-2010 16:44


Berichtdoor Con » 04-05-2011 14:26

Hetzelfde is mij bij muziek gebeurd, verschillende keren :x . Oplossing eenvoudig: in iTunes de bestanden selecteren, rechts klikken op Info tonen.
En dan goed kijken wat er verschillend is bij die 10 goede en 12 onbekende video's.
De naam van het programma bijvoorbeeld kan er net een beetje anders staan... en dat kan soms 1 hele kleine simpele spatie zijn, of een hoofdletter.
Zorg dat ALLES bij die 12 onbekende precies zo geschreven en benoemd staat als bij de 10 "goede".
Dan moet het helemaal goed komen.
Tenzij het bij zulke bestanden anders werkt of dat er een andere manier is, maar dat kunnen de echte deskundigen hier je wel vertellen. Succes, en laat je even weten of het helemaal goed is gekomen?
Con
iPod touch Verkenner
iPod touch Verkenner
 
Berichten: 147
Lid geworden op: 28-10-2010 13:58


Berichtdoor HereIsTom » 05-05-2011 03:30

Inderdaad en bij Tracknummer moet je dan 1 van 1 en 1 van 2 enz neerzetten.
En bij Opties > Soort media: moet je dan TV-programma kiezen.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Van alles wat over de iPod touch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron