iPod Nano Touch reageert niet meer :-(

Voor en door gebruikers... die van toepassing zijn op alle types!!!

iPod Nano Touch reageert niet meer :-(

Berichtdoor stefclusive » 19-04-2014 12:10

Hallo,

Zojuist was ik aan het joggen met mijn IPod Nano Touch 16 gb, 6e generatie. Tijdens het rennen zapte ik over naar een ander nummer en sindsdien is het apparaat compleet vastgelopen. Hij reageert nergens meer op :-( Het scherm is echter niet zwart, maar staat bij een lijst van nummers die ik 'zogenaamd' afspeel maar in feite gebeurd er dus niks.

Ook als ik de Ipod met kabel en aansluit op de laptop, gebeurd er niets. Mijn pc herkent mijn iPod niet eens meer... :-( Iemand enig idee wat ik kan doen qua resetten? Hoop echt dat iemand me kan helpen, want zit met mn handen in het haar!

Groetjes, Stef
stefclusive
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2014 12:00


Berichtdoor anenkees » 21-04-2014 17:06

Homeknop en aan/uit knop tegelijk indrukken en loslaten als het apple logo verschijnt. Ik heb niet zo'n device, dus weet ook niet of die knoppen erop zitten. Bij de iPad worden op deze manier veel problemen opgelost.
Groetjes @nneke
:iPad:4 wifi 16GB, :iPad: pro, 9,7 inch 32 gb, 💻 MacBook Air, :ipodlove: iPhone 7, 32 gb
62 jaar :party:
anenkees
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3858
Lid geworden op: 30-01-2011 17:29


Berichtdoor HereIsTom » 21-04-2014 23:10

Ik ken geen iPod Nano Touch, wel de iPod Nano, deze kun je resetten door de ‘select’ knop en ‘menu’ knop tegelijkertijd een aantal seconden in te drukken. Hierdoor zal het scherm na een aantal seconden zwart worden, waarnaar je het Apple logo in het scherm zult zien wat betekent dat hij opnieuw aan het opstarten is.

Je zult geen muziek of bestanden verliezen tijdens het resetten van je iPod, hij wordt alleen even uit en aan gezet, waardoor de software opnieuw opstart.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron