ipod in herstelmodus??

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 2e Generatie !!!

ipod in herstelmodus??

Berichtdoor r3ne » 26-03-2014 20:53

hallo,

ik heb een paar weekjes geleden een ipod op marktplaats gekocht 2ehands.. in eerste instantie niks aan de hand..
ipod stond vol muziek dus hoefde zelf niks toe te voegen
maar nu komt het.. ik itunes geinstalleerd geeft itunes een melding aan dat hij geupdate moet worden dus ik uitvoeren..
ik heb de update uitgevoerd maar krijg de ipod niet meer aan de praat itunes zegt : itunes heeft een ipod gevonden waarvan de herstelmodus actief is..dus ik moet hem herstellen..daarna moet ik ipod herstellen klikken als ik dat doe gaat hij het software pakket uitpakken.. maar zodra hij het wil installeren krijg ik een melding van : De ipod kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1)..ik weet me geen raad meer ik heb al wat dingetjes geprobeerd maar ik denk zelf dat de ipod is gejailbreakt is geweest..wie kan me helpen??

vg rene
r3ne
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-03-2014 12:34


Berichtdoor Goofy » 27-03-2014 01:12

Tja het kan vele oorzaken hebben.
Probeer eens een reset, hou de Aan/Uitknop en de Thuisknop tegelijk ingedrukt net zolang totdat je het Apple logo ziet.
Als hij weer is opgestart sluit je 'm aan op iTunes.
Als het dan nog niet werkt, laat hem dan aangesloten en doe nog een keer die reset.


Volg anders deze stappen:

Verbreek de verbinding van de iPod met iTunes, verbind het apparaat opnieuw en herstel of werk de iPod bij.
Start de computer opnieuw op en herstel of werk de iPod bij.
Sluit de iPod op een andere USB-poort aan (indien mogelijk een USB 2.0-poort) en herstel of werk de iPod bij.
Koppel alle USB-apparaten van andere fabrikanten los van de computer. U hoeft het toetsenbord of de muis niet te verwijderen. Herstel of werk de iPod vervolgens bij.
Werk iTunes bij en herstel of werk de iPod bij.
Gebruik een andere gebruikersaccount op de computer om de iPod te herstellen of bij te werken. Maak bijvoorbeeld een nieuwe testaccount met beheerdersbevoegdheden en iTunes op de computer aan en herstel of werk de iPod bij.
Schakel gebruik als schijf op de iPod uit en herstel of werk de iPod bij.
Schakel gebruik als schijf in op de iPod en herstel of werk de iPod bij.
Werk de Windows USB-stuurprogramma's bij of installeer deze opnieuw door de stappen bij 'Alleen voor iPod: de stuurprogramma's voor uw computer bijwerken of in bepaalde gevallen opnieuw installeren, kan dit probleem oplossen' uit te voeren.
Als u beveiligingssoftware van andere fabrikanten gebruikt, moet u de beveiligingssoftware wellicht tijdelijk bijwerken, uitschakelen of verwijderen.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor r3ne » 27-03-2014 17:34

geprobeerd wat jij zegt maar mag niet baten..krijg nog steeds de foutmelding (1)..
r3ne
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-03-2014 12:34


Berichtdoor r3ne » 27-03-2014 18:31

tis me gelukt..

tiny umbrella geinstalleerd en hoppa hij doet het weer ;)

thnx voor het meedenken.

vg rene
r3ne
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-03-2014 12:34


Berichtdoor Goofy » 28-03-2014 00:02

Fijn dat hij het weer doet, heb je 'm nu kunnen herstellen?
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 2G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron