luisterboeken toevoegen

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 3e Generatie !!!

luisterboeken toevoegen

Berichtdoor Gast » 03-08-2010 13:01

hoe zet je een luisterboek op je ipod ?
want als ik het probeer gaat het meteen
naar muziek en dat is niet zo handig...
weet iemand hoe dit moet ?
graag een uitleg :oops: .

xx.'

Gast
 


Berichtdoor Goofy » 03-08-2010 13:42

Klik in iTunes met rechts op dat luisterboek en kies dan 'Info', daar moet je ergens bij de optie Genre veranderen van muziek naar audiobook.
Vul eventueel bij artiest de naam van de schrijver in en bij album de titel van het boek.
- Klik dan op tabblad ‘opties’. Bij voorinstelling equalizer, geef daar gesproken tekst aan. Bij soort media, audioboek. Deel van verzameling, positie onthouden, overslaan als shufflefunctie actief is en aansluitend album dienen allemaal op “Ja” te worden gezet. :idea:
- Klik daarna op OK, iTunes verwerkt de veranderingen en je zal zien dat de bestanden uit ‘Muziek’ verdwijnen. Onder ‘Audioboeken’ vindt je ze echter terug! Je bent klaar en de bestanden kunnen naar je iPod touch worden gesynchroniseerd.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Gast » 03-08-2010 14:22

dankje ! :D
Gast
 


Berichtdoor Gast » 03-08-2010 14:31

nu is het gelukt,
en nou weet ik niet waar
ze staan op ipod ?
ik kan ze niet vinden ...
Gast
 


Berichtdoor keetje49 » 03-08-2010 22:40

Kijk bij Muziek / rechts onder op Meer / bovenaan op Audioboek en daar staan ze.
iPad 2 / MacBook Air
Ik ben bijna 69.
keetje49
iPod touch Super Nerd
iPod touch Super Nerd
 
Berichten: 1335
Lid geworden op: 16-03-2010 18:47


Berichtdoor Geeralda » 11-05-2012 12:46

Klik in iTunes met rechts op dat luisterboek en kies dan 'Info', daar moet je ergens bij de optie Genre veranderen van muziek naar audiobook.
Vul eventueel bij artiest de naam van de schrijver in en bij album de titel van het boek.
- Klik dan op tabblad ‘opties’. Bij voorinstelling equalizer, geef daar gesproken tekst aan. Bij soort media, audioboek. Deel van verzameling, positie onthouden, overslaan als shufflefunctie actief is en aansluitend album dienen allemaal op “Ja” te worden gezet. :idea:
- Klik daarna op OK, iTunes verwerkt de veranderingen en je zal zien dat de bestanden uit ‘Muziek’ verdwijnen. Onder ‘Audioboeken’ vindt je ze echter terug! Je bent klaar en de bestanden kunnen naar je iPod touch worden gesynchroniseerd.
Kijk, daar zocht ik naar!
Bedankt!
Geeralda
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 37
Lid geworden op: 06-07-2010 08:47




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 3G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron