Afspelen op een feest

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 3e Generatie !!!

Afspelen op een feest

Berichtdoor Astrid » 02-05-2012 14:02

Hoi,

Ik wil mijn iPod aansluiten op een geluidsinstallatie en gebruiken om de muziek te verzorgen op een feest. Ik heb op mijn ipod nu 120 albums staan, maar ik wil ze niet allemaaal horen maar ook niet album voor album. Het lijkt me leuk om veel nummers door elkaar te horen. Hoe doe ik dat?

Groet

Astrid
Astrid
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 19
Lid geworden op: 25-03-2011 12:26


Berichtdoor Pol » 02-05-2012 16:40

je zet de iPod op nummer (middenste knop beneden), en dan klik je op de shuffle knop die bovenaan staat, hij gaat nu alle muziek van alle albums mixen.
Pol
Super User
Super User
 
Berichten: 2255
Lid geworden op: 04-03-2012 16:54


eenvoudig

Berichtdoor Astrid » 02-05-2012 16:49

Wat is het toch allemaal eenvoudig.
Ik neem aan dat ik de albums, van bijvoorbeeld klassieke muziek. Die ik op het feest niet wil horen eerst van mijn iPod moet halen?
En dan kan ik ze wel op iTunes laten staan en na het feest opnieuw synchroniseren.

Klopt dat ?
Astrid
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 19
Lid geworden op: 25-03-2011 12:26


Berichtdoor Pol » 02-05-2012 16:54

dat klopt helemaal, even het vinkje weg doen en na syncronisatie zijn ze er dan even af, daarna terug aanvinken en ze zijn er terug...

Wat nog een mogelijkheid is dat is een afspeellijst maken in iTunes waar je bvb 100 nummers in zet, en je laat je iPod dan enkel in deze afspeellijst zoeken, zo ben je heel zeker dat er toch geen nummers gaan komen die er beter niet kwamen.
Er is iets meer werk aan maar je weet dan wat je krijgt...
Pol
Super User
Super User
 
Berichten: 2255
Lid geworden op: 04-03-2012 16:54


Berichtdoor Goofy » 03-05-2012 00:38

De mooiste optie is inderdaad om in iTunes een Afspeellijst te maken en die te synchroniseren met je iPod, dan hoef je ook niks te verwijderen van je iPod.

Afspeellijsten maken

Afspeellijsten zijn een fantastische manier om je muziekcollectie te ordenen. Alle afspeellijsten bevatten een subset van de inhoud van uw iTunes-bibliotheek, en je kunt op verschillende manieren inhoud toevoegen of verwijderen. Je kunt ook afspeellijsten groeperen in mappen voor uitgebreide catalogisering. Hieronder ziet je de verschillende typen afspeellijsten en hoe deze werken in iTunes.

Afspeellijst: met een standaardafspeellijst kunt je muzieknummers uit je bibliotheek kiezen en de volgorde opgeven waarin de muzieknummers worden afgespeeld. Selecteer Nieuwe afspeellijst in het menu Archief om een afspeellijst te maken. Geef je afspeellijst een duidelijke naam en sleep vervolgens nummers van je bibliotheek naar het afspeellijstsymbool in de bronlijst om ze hieraan toe te voegen.

Slimme afspeellijst: een Slimme afspeellijst is een afspeellijst die wordt gemaakt door het instellen van inhoudscriteria en niet door het selecteren van afzonderlijke inhoud. iTunes heeft enkele Slimme afspeellijsten wanneer je het programma voor het eerst installeert, zoals "25 meest afgespeelde" en "Mijn favorieten". Als je je persoonlijke Slimme afspeellijst wilt maken, kiest je Nieuwe slimme afspeellijst in het menu Archief. Wij hebben bijvoorbeeld een slimme afspeellijst gemaakt van onze favoriete Motown-nummers uit de jaren '60, waarvan de lijst automatisch wordt gesynchroniseerd met nummers in onze bibliotheek die zijn opgenomen tussen 1960 en 1969, als genre R&B hebben en (door ons) worden beoordeeld met 4 of 5 sterren. Wanneer we nummers die voldoen aan deze criteria toevoegen aan of verwijderen uit onze bibliotheek, wordt onze slimme afspeellijst vanzelf dynamisch bijgewerkt.

Afbeelding

Partyshuffle: Leuk voor op een feestje, met deze functie kun je een dynamische afspeellijst van willekeurige muzieknummers maken en de inhoud tussendoor bewerken. Je kunt nummers uit de bibliotheek of een willekeurige afspeellijst door elkaar afspelen.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 3G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron