Apple komt in maart met 4 nieuwe iPad's

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!

Apple komt in maart met 4 nieuwe iPad's

Berichtdoor HereIsTom » 21-02-2017 20:27

Apple is volgens bronnen bezig met de organisatie van een groot introductie event in maart. Tijdens deze introductie zou Apple van plan zijn drie of wellicht zelfs vier formaten nieuwe Apple iPads te gaan presenteren.

Volgens bronnen van de doorgaans goed geïnformeerde Japanse website Macotakara komt Apple in maart met drie of vier verschillende nieuwe Apple iPads. Er komen in ieder geval opvolgers voor de huidige 9,7 inch en 12,9 inch Apple iPad Pro tablets. Daarnaast zou Apple een 10,5 inch Apple iPad Pro en wellicht zelfs een 7,9 inch Apple iPad Mini op de planning hebben staan.

De geruchten over de 7,9 inch iPad zijn controversieel. De informatie die tot op heden naar buiten is gekomen is niet consistent. Het ene gerucht claimt dat Apple nog wel zal komen met een Apple iPad Mini, het andere gerucht stelt dat Apple afscheid heeft genomen van dit kleine formaat iPad.

Volgens Macotakara zouden de nieuwe iPads kort na introductie in maart al in de winkels moeten liggen, behalve het nieuwe formaat 10,5 inch iPad. Deze tablet kent mogelijk een nieuwe vormgeving met een nagenoeg randloos beeldscherm en zou om die reden mogelijk pas in mei in de winkels komen te liggen.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor HereIsTom » 26-03-2017 13:54

Apple kondigde deze week nieuwe producten aan, maar deed dat op een niet erg spectaculaire manier: via een persbericht.
We maakten kennis met een nieuwe 9,7-inch iPad, een rode iPhone 7 en de 128GB iPhone SE.
Veel mensen zijn teleurgesteld over de aankondigingen en het feit dat er geen evenement was: “Is dit het nou?”
Maar het betekent niet dat we alles hebben gehad. Het is nog steeds mogelijk dat Apple de echt interessante producten heeft bewaard voor een voorjaarsevenement.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Nieuws over de iPod touch en iPad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron