iOS 10.2 update

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!

iOS 10.2 update

Berichtdoor Goofy » 14-12-2016 22:53

De updates van iOS 10 volgen elkaar in hoog tempo op. Vanaf vandaag kun 10.2 downloaden. Maar wat heb je daar aan?

Als je 10.2 installeert zou je in ieder geval al langer met je batterij moeten doen. Maar er is meer!

1. Gave emoji

We schreven er al eerder over, maar nu is het eindelijk zo ver: meer dan 100 nieuwe emoji’s voor gezichten, voedsel, dieren, sport en beroepen. (check deze Porsche-emoji)

2. Berichten

Stuur schermvullende effecten zoals een ‘Hart’ of ‘Feestelijk’ via je iMessage.

3. Camera

In 10.2 kun je je camera zo instellen dat je laatste instellingen bewaard blijven. Dat is verrekte handig want dan hoef je al die filters die je hebt ingesteld om de perfecte partypics te maken niet meer in te stellen.

4. Muziek

De grootste verandering in deze app vind je bij de Shuffle- en Herhaalknop. Zodra je het scherm met het huidige nummer opent, scroll je een stukje naar beneden. Bovendien zijn albumhoezen op het toegangsscherm net een slag kleiner, zodat de instructie voor het ontgrendelen beter op het scherm past.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor traptrede » 15-12-2016 12:46

Toch weer enkele gave verbeteringen!

Is het ook vanaf deze versie mogelijk om nieuwsbrieven met een enkele klik op te zeggen vanuit de mailapp, of loop ik nu alweer een update achter?
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Berichtdoor Goofy » 15-12-2016 12:53

Ja dat was al mogelijk van iOS 10.


Snel afmelden op nieuwsbrieven vanaf iOS 10

Vanaf iOS 10 is het afmelden op nieuwsbrieven eenvoudiger dan ook. Omdat iedere nieuwsbrief moet voorzien zijn van een afmeld-link (unsubcribe-link) heeft Apple de mogelijkheid ingebouwd dit direct door iOS te regelen. iOS gaat opzoek naar deze link via een universele tag en kan zo je de optie bieden.

Nieuwsbrieven opzeggen en afmelden in iOS 10 Mail

Open een nieuwsbrief in de iOS Mail applicatie. Zodra er een afmeld-link volgens het juiste protocol is gevonden krijg je bovenaan de mail de volgende optie te zien: “Dit bericht is van een mailinglijst”. Tik op de optie ‘Zeg abonnement op’ om je af te melden voor de nieuwsbrief.

iOS verstuurt direct de juiste informatie die gekoppeld zit aan de afmeld-link. In het volgende pop-up venster krijg je nog kort een overzicht te zien en kun je het opzeggen bevestigen. Als de optie niet wordt getoond houdt dit in dat het bedrijf achter de nieuwsbrief niet het juiste protocol gebruikt.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor anenkees » 17-12-2016 10:29

Oh, dit wist ik niet. Fijn dat deze optie er is.
:oops: alleen, hoe zet je deze actie in werking.
Ik heb een mail openstaan die ik in de toekomst niet meer wil ontvangen, en dan.......
Groetjes @nneke
:iPad:4 wifi 16GB, :iPad: pro, 9,7 inch 32 gb, 💻 MacBook Air, :ipodlove: iPhone 7, 32 gb
62 jaar :party:
anenkees
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3858
Lid geworden op: 30-01-2011 17:29


Berichtdoor Goofy » 17-12-2016 11:02

Dat werkt alleen maar bij bepaalde nieuwsbrieven, je krijg dan automatisch een melding in je scherm om af te melden.
Krijg je die niet en wil je toch afmelden, kijk dan onderaan het bericht of er ergens afmelden staat en klik daarop om af te melden.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” Nieuws over de iPod touch en iPad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron