Even lezen!

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.

Berichtdoor Edje-ken » 15-01-2011 13:50

wij zullen het niet eens worden met elkaar.
geen probleem hoor, het is jullie beslissing.

edje
Edje-ken
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-01-2011 16:36


Berichtdoor Goofy » 15-01-2011 14:09

Ja helaas, iedereen wil alles graag voor niks en een dankjewel is dan al teveel, maar men vergeet dan ff hoeveel werk het is om een forum te onderhouden :?
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Edje-ken » 15-01-2011 14:34

ik weet precies hoeveel werk het is.
het fora waar ik zelf actief mee ben heeft iets meer leden dan hier dus ik weet waar ik over praat.
Wij hebben in het begin ook onze fouten gemaakt en ik kan alleen nog 1 tip geven voor ik stop.
bekijk jullie regels nog eens en dan met name de registratie.

edje
Edje-ken
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-01-2011 16:36


Berichtdoor Naleker » 15-01-2011 15:03

Ik begrijp dat het in een forum belangrijk is dat een ieder een bijlage levert. Wel is het zo dat je beginners en gevorderden hebt.
Zelf heb ik sinds 14 dagen een Ipod Touch en kan ik redelijk met het apparaat overweg. Maar dat betekend niet dat ik mijzelf deskundig genoeg acht om op vragen te reageren. Er zijn ook al heel veel tips geweest.
Ook valt mij op dat als met wel eens iets vraagt, de opmerking wordt geplaatst dat men het al had kunnen vinden met de zoekfunctie. Dit soort antwoorden zou belemmerend kunnen werken.
Ik vind dat er heel veel tips en deskundigheid op het forum getoond word, en door het verplichten van een bijdrage loop je wel het risico dat het een ordinaire chatroom wordt. En daar hebben we er al genoeg van.
Voor alle duidelijkheid: Voor mij heeft dit forum zoals het nu is een meerwaarde in het gebruik van mijn Ipod. Dus ik vind het goed zo.

iPod touch 64GB 5G | New iPad 32GB WiFi | iPhone 4s 16GB | iOS 7 | Apple TV 2
Naleker
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 62
Lid geworden op: 03-01-2011 12:55


Berichtdoor HereIsTom » 15-01-2011 15:33

Je hoeft ook niet deskundig te zijn, je kan ook gewoon een reactie plaatsen als je iets aan een oplossing of tip hebt gehad.
Of zoiets als je in je laatste zin schrijft, dat is al leuk voor al die mensen die het forum maken :wink:
En de reactie over de zoekfunctie is logisch, het is natuurlijk niet fijn als je 10x hetzelfde antwoord moet geven, terwijl het antwoord al op het forum staat, als men even zoeken al teveel moeite vindt, ja dan weet ik het ook niet meer :cry:

ik weet precies hoeveel werk het is.
het fora waar ik zelf actief mee ben heeft iets meer leden dan hier dus ik weet waar ik over praat.
Hier hebben we ook heel veel meer leden gehad, maar ja als je 2000 leden hebt waarvan er maar 50 actief zijn heb je er ook niks aan, en om het ledenbestand overzichtelijk te houden worden dus ook de leden die al lang lid zijn en nog nooit iets hebben gepost verwijderd :!:
Wat heb je aan de Lurkers die niet even de moeite kunnen nemen om een reactie te plaatsen bij een bericht :!:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Forum Ideeën

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron