Makkelijke URL

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.

Berichtdoor Goofy » 10-11-2010 21:45

Ik vind Chrome een k*t browser, Firefox werkt net zo snel, maar doet wel alles automatich zoals dus die reclame balken blokkeren :!:
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor JobNij » 10-11-2010 21:58

aah... als dat het enige voordeel is...
Het voordeel van FireFox is dat er heel veel add-ons beschikbaar zijn. Maar ik gebruik die add-ons toch niet, dus ik vind Chrome net zo fijn!
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03


Berichtdoor Goofy » 10-11-2010 22:05

Er zijn wel veel meer voordelen, maar die irritante popups e.d. zijn wel de belangrijkste, maar Chrome doet natuurlijk niet zijn eigen troep blokkeren :!:
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Gast » 11-11-2010 16:16

google crome heeft ook leuke add ons
Gast
 


Berichtdoor JobNij » 11-11-2010 16:20

maar firefox heeft er veel meer ;)
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03


Berichtdoor Gast » 11-11-2010 16:35

oke maar ook veel onzinige ik heb youtube hd en nog andere handige dingen
Gast
 


Berichtdoor Gast » 11-11-2010 17:29

maar firefox heeft er veel meer ;)
binnenkort niet meer

Mozilla Firefox 4 bèta 6
Buiten adem
11 november 2010 | Redactie ZDNet

Firefox is als grote vernieuwer voorbijgestreefd door andere browsers. We kijken of Firefox 4 bèta 6 het in huis heeft om opnieuw te domineren.

De meest in het oog springende vernieuwing in Firefox 4 is de interface, die tabbladen bovenaan plaatst. Dat lijkt een regelrechte kopie van Google Chrome, maar het is een logische ontwerpkeuze die steeds meer browsermakers maken. Een gekunsteld uitziende oranje knop vervangt de oude menubalk, al denken we dat veel gebruikers snel zullen terugschakelen naar het oude aanzicht.

Veel innovatiever is wat ons betreft Panorama, een functie voor mensen die verzuipen in de tabbladen. Via een werkbalkknop komt een nieuw venster in beeld, waar verkleinde weergaven van tabbladen kunnen worden versleept en in zelfbenoemde categorieën worden geplaatst.

Ondanks enkele foutjes werkt de functie wat ons betreft uitstekend. We missen een zoekbalk, maar die is al in de maak. Wel al aanwezig is een zoekfunctie voor tabbladen in de Firefox-zoekbalk.

Extensies
Browserextensies zullen in Firefox 4 een rigoureuze verandering ondergaan. Mozilla stapt over op een nieuw ontwikkelmodel, wat betekent dat veel browseruitbreidingen ingrijpend zullen moeten worden herschreven. Bij het schrijven van deze recensie was nog maar een op de tien extensies klaar voor Firefox 4.

We zijn dan ook bang dat Mozilla zich met deze stap in de vingers snijdt. Als Chrome opeens meer werkende extensies heeft, bestaat de kans dat veel vaste gebruikers overstappen of bij Firefox 3 blijven. Bovendien loopt voor het eerst de ontwikkeling van de Linux- en Mac-versies achter op de Windows-uitvoering van Firefox 4.

Traagheid troef
Snelheidsmonsters Chrome en Opera zijn inmiddels Firefox voorbijgeraasd, en de laatste bèta kan daar weinig verandering in brengen. Qua Javascriptverwerking moet de browser naast de eerder genoemde browsers ook Safari 5 en IE9’s bèta voor zich dulden.

Het geheugenverbruik van Firefox 4 ligt wat lager, maar de extensies doen dat voordeel al gauw teniet. Mozilla heeft echter, net als Microsoft en Google, hardwareacceleratie toegevoegd aan de nieuwe browser, zodat de grafische kaart wat van het zware werk kan overnemen.

BRON zdnet.be
nee ik kom niet van belgie
Gast
 




Terug naar “%s” Forum Ideeën

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron