Fotostream gebruiken op een Apple TV

Voor en door gebruikers... Alleen voor de Apple TV !!!

Fotostream gebruiken op een Apple TV

Berichtdoor Goofy » 29-12-2012 21:59

Wanneer je in het bezit van een Apple TV (tweede generatie of hoger) dan kun je deze ook gebruiken in combinatie met de iCloud functie Fotostream. Vanuit de Apple TV heb je de mogelijkheid om direct je Fotostream te bekijken als slideshow of deze te activeren als de standaard ingestelde schermbeveiliging.

Om de Fotostream te bekijken als slideshow is het vanzelfsprekend dat je iCloud account is geactiveerd op de Apple TV (Hoofdmenu ▸ Fotostream). Ga naar ‘Internet’ in het Apple TV menu en selecteer de optie ‘Fotostream’, selecteer hierna in het scherm wat verschijnt de optie ‘Slideshow’.

Afbeelding

Alle foto’s die zich bevinden in de Fotostream mappen van je apparaten en zijn geassocieerd met je iCloud account zullen nu worden vertoond. Wees dus voorzichtig wanneer je Fotostream foto’s bevat die niet voor iedereen zijn ogen geschikt zijn ;)

Je kunt er ook voor kiezen om de Fotostream in te stellen als de standaard schermbeveiling. Ga hiervoor naar: Instellingen ▸ Schermbeveiliging ▸ Foto’s. Selecteer Fotostream en bevestig dit met de ok knop, Fotostream is nu ingesteld als screensaver.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor tebeke » 10-09-2013 11:30

Hoe haal je 1 foto uit het geheel, ik heb er allemaal foto's van de kindjes opgezet, en als test eentje van de hond, ik heb deze van de hond nu uit de map verwijdert, maar hij blijft in de slideshow zitten.
tebeke
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-12-2012 16:10


Berichtdoor Goofy » 11-09-2013 01:34

Via de Apple TV;

Kies Fotostream in het hoofdmenu. Als je Apple TV-software-update 5.0 of hoger gebruikt, kies je Internet > Fotostream in het hoofdmenu.
Log in bij je iCloud-account als u hierom wordt gevraagd.
Ga met je afstandsbediening naar een foto die je wilt verwijderen.
Houd de selectieknop ingedrukt en kies dan Verwijder foto.

Foto's worden dan automatisch verwijderd wanneer je elk apparaat verbindt met Wi-Fi of Ethernet.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor tebeke » 12-09-2013 09:41

Bedankt, meestal is het eenvoudig als je weet hoe :lol:
tebeke
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-12-2012 16:10


Berichtdoor HereIsTom » 13-09-2013 11:15

Haha... ja dan wel :lol:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Help en Tips voor de Apple TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron