Apple TV verliest signaal met thuisdeling

Voor en door gebruikers... Alleen voor de Apple TV !!!

Apple TV verliest signaal met thuisdeling

Berichtdoor rjdemos » 29-09-2012 09:51

Sinds de laatste update van 25 september 2012 verlies ik elke keer het signaal met iTunes. Hiervoor had ik geen problemen. Ik ondervind geen problemen met de internet connectie (kan wel op vimeo etc.) alleen met iTunes op mijn computer.

Ik heb Apple TV 3 (met nieuwste update)
Een HUAWAI HG655d modem van T-Mobile Online
iPad 3, iPhone 4 werken prima via Airplay het is puur mijn PC met mijn iTunes bibliotheek die telkens na 5 minuten niet meer herkend wordt door mijn Apple TV.

Tot nu toe heb ik mijn modem meerdere malen uit en aan gedaan iTunes opnieuw opgestart, apple tv aan en uit alles werkt dan weer 5 tot 15 min en dan begint de ellende weer.
Heeft iemand een tip?

Note mijn PC is met kabel aangesloten de rest werkt via Wi-Fi.
rjdemos
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-09-2012 09:36


Berichtdoor HereIsTom » 29-09-2012 12:51

Je hebt toevallig geen netwerkkabel in de Apple TV zitten? Haal die er dan uit, dan werkt de WiFi beter.
Het schijnt vaker voor te komen met het HUAWAI HG655d modem van T-Mobile Online, kijk/vraag of er een update is voor het modem.
Let ook op dat je computer niet in slaap stand gaat, soms staat ook bij de netwerkkaart op de computer dat hij na een bepaalde tijd in 'slaap' gaat.


Wat je ook nog kan proberen als je Windows gebruikt, ga naar configuratie-scherm, programma's en onderdelen en zoek naar "bonjour".
Als je hierop klikt kan je kiezen voor herstellen of verwijderen.
Kies voor herstellen, daarna zou het streamen weer goed moeten werken.

Succes!
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor mitssz » 29-09-2012 13:46

ff voor je kijken.
heb de zelfde modem ;)

Ik kan wel na 5 minuten nog met thuisdeling werken. misschien moet je je modem eens resetten. dmv een spijker oid in het gat tussen de 2 knopjes van wifi en wps te steken todat de lampjes uitgaan.

iPod Touch 4G 8GB
iPhone 4S 16GB
iPhone 6S Plus 64GB
iPad 4G 64GB
iPad Mini 16GB
Apple TV 3
MacBook Pro Retina 13" i5 2.4, 256GB, 8GB
19 jaar jong
mitssz
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3672
Lid geworden op: 18-10-2010 00:39




Terug naar “%s” Help en Tips voor de Apple TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron