Hoe ziet jou springboard eruit?

Hier vind alles wat je wel (en niet) wil weten over Themas

Berichtdoor JobNij » 30-01-2011 21:46

Als je echt graag wil dat ook de achtergrond werkt, zou je een aantal (onbelangrijke) bestanden moeten verwijderen op je iPod. Deze bestanden kan je vinden in /var/mobile/Library/Caches en de bestanden heten 'com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen.x', waarbij x het getal 0, 1, 2 of 3 is. Verwijder alle vier de bestanden, doe een respring en je achtergrond werkt (als het goed is) ook! (maar als je nu het thema uitdoet, blijft de achtergrond totdat je weer de bovenstaande bestanden verwijderd :!:)
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03


Berichtdoor clausjuhh » 06-02-2011 19:37

als ik probeer de 'ontgrendel' tekst te veranderen, komt hij met de melding:
Fout: the operation couldn't be completed. (cocoa error 513.)

Wat moet ik doen?
iPod touch 4G, 32GB

Im Lovin it <3
clausjuhh
iPod touch Verkenner
iPod touch Verkenner
 
Berichten: 210
Lid geworden op: 26-06-2010 16:44


Berichtdoor ipodyoshi » 06-02-2011 19:47

android lock downloaden, daar zit een ontgrendel tekst, veranderaar in
Noem mij maar Jos ;) Momenteel geen Apple producten in gebruik! Samsung Galaxy Note 3 Jet Black 32GB 'k ben 16 Afbeelding
ipodyoshi
iPod touch Gevorderde
iPod touch Gevorderde
 
Berichten: 553
Lid geworden op: 21-06-2010 18:10


Berichtdoor JobNij » 06-02-2011 20:43

Clausjuhh, waarmee probeer je de boel te veranderen? Als je namelijk niet een goede (lees: legale (of GOED gekraakte ;))) versie van iFile hebt, dan wordt iFile geopend, ingelogd als Mobile in plaats van Root. Dit houdt in dat je bepaalde bevoegdheden niet hebt, en dat je dus bijvoorbeeld de ontgrendel tekst niet kan veranderen. Er zijn twee manieren om eromheen te komen: Koop iFile, of maak een thema, met daarin een map 'Bundles', met daarin een map 'com.apple.springboard', daar weer een map 'nl.lproj' in en daarin een bestand 'SpringBoard.strings', met daarin alleen de regel:
Code: Selecteer alles
"AWAY_LOCK_LABEL" = "de tekst die je wil in plaats van Ontgrendel";
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03




Terug naar “%s” Themas

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron