AS Zondag komt de Jailbreak uit voor IOS 6.1 iPhone5 enz

Eerst lezen...! Uitleg over Jailbreaken

AS Zondag komt de Jailbreak uit voor IOS 6.1 iPhone5 enz

Berichtdoor bri3 » 31-01-2013 19:36

Het is bijna zover dames en heren. We hebben het vaker gezegd, maar dit keer is het echt zo ver. Aanstaande zondag hoort de iOS 6.1 untethered jailbreak te verschijnen en op deze manier kan je je voorbereiden.

Afbeelding

Stap 1: Bekijk de situatie
Je moet eerst uitzoeken of jouw toestel gejailbreakt kan worden. De kansen zijn erg groot dat je toestel gewoon wordt ondersteund door de jailbreaktool, maar het helpt om dit te controleren. Hieronder staan de toestellen die NIET ondersteund worden.
iPhone 2G
iPhone 3G
iPod touch 1G
iPod touch 2G
iPod touch 3G
iPad 1
Apple TV 2
Apple TV 3
Alles toestellen die hierbuiten vallen worden netjes ondersteund.

Stap 2: Maak een back-up!
Als je niet eerder gejailbreakt hebt met een oudere firmware dan is deze stap eenvoudig. Gebruik iTunes of iCloud om een back-up te maken van je toestel. Wees er zeer zeker van dat alles wat te back-uppen is geback-upped is. Dus ook je foto’s! Ik zet ze ook even op Dropbox (of Mega als je van nieuwe diensten houdt ). Doe dit nu zodat dit niet op het laatste moment allemaal nog even moet.

Stap 3: Herstel naar iOS 6.1
Een back-up gemaakt? Doe dan een frisse herstel naar iOS 6.1 en zet je back-up terug. Gebruik niet Over The Air update, omdat dit gewoonweg niet goed werkt. Het Evad3rs team geeft aan dat vorige jailbreakers problemen hadden met de jailbreak doordat ze gebruik maakten van de OTA update.

Stap 4: Hoewel het mogelijk is dat de jailbreak vroeger of later verschijnt, de jailbreak wordt hoogstwaarschijnlijk aanstaande zondag vrijgegeven. Zondag is echter relatief, omdat de leden van het jailbreakteam in verschillende tijdzones leven. Als we uit gaan van de locatie van MuscleNerd zal het zondagmiddag/avond worden.
bri3
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 55
Lid geworden op: 15-08-2010 21:23


Berichtdoor JobNij » 31-01-2013 20:04

Het is nog NIET zeker of de AppleTV 2 ondersteund gaat worden bij de release zondag. Zoals het er nu uit ziet zal hij NIET direct ondersteund worden (maar zal dit snel wel het geval zijn).

Updates zijn te volgen op het forum hier en op evasi0n.com

Verder, mooi artikel bri3!
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03


Berichtdoor bri3 » 31-01-2013 20:07

Ja dank uw.
heb het inmiddels aangepast!!
bri3
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 55
Lid geworden op: 15-08-2010 21:23


Berichtdoor JobNij » 31-01-2013 22:42

Haha, alsjeblieft geen u zeggen, ik ben nog maar 18 jaar hoor ;-)

De evasi0n.com website is op dit moment uit de lucht. Dit betekent waarschijnlijk nog niets, en waarschijnlijk zal alleen de status van de jailbreak aangepast worden (de laatst bekende status was: Windows+Mac programma klaar, bezig met testen en Linux programma)
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03


Berichtdoor Goofy » 01-02-2013 13:48

Jammer dat de Apple TV er niet bij zit :?
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor JobNij » 01-02-2013 13:52

Vooralsnog zal de AppleTV WAARSCHIJNLIJK dus niet vanaf zondag, maar wel relatief snel daarna beschikbaar zijn!
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5.
AfbeeldingAfbeelding
JobNij
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1883
Lid geworden op: 01-10-2010 16:03




Terug naar “%s” Jailbreak informatie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron