Geen service iPhone 5s

Voor en door gebruikers... Alleen voor de iPhone !!!

Geen service iPhone 5s

Berichtdoor traptrede » 21-04-2016 09:51

Mijn dochter heeft een nieuwe iPhone 5s gekregen, maar nu geeft hij aan geen service.
De simkaart uit de oude telefoon zit er in, daar werkte hij wel in. De telefoon vraagt wel om de simkaart te ontgrendelen en geeft aan dat de code goed is, maar verder gebeurt er niks.
Wie heeft een oplossing?
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Berichtdoor ria9876 » 01-05-2016 16:44

Ik denk dat ze dan gewoon heel slecht bereik hebt!!
Heeft ze het overal??
Het bereik van mijn provider is niet altijd even goed, dan komt er ook te staan ,,, geen service!
ria9876
iPod touch Verkenner
iPod touch Verkenner
 
Berichten: 218
Lid geworden op: 15-02-2012 16:34


Berichtdoor traptrede » 01-05-2016 18:40

Bedankt voor je reactie!

Inmiddels is het probleem opgelost.
We zijn met de telefoon naar de telefoonwinkel geweest, daar bleek dat de simkaart gewoon verlopen was.
Op de oude telefoon werd alleen Whatsapp gebruikt, dat werkt ook zonder simkaart als het eenmaal is geïnstalleerd. Daardoor leek de kaart te werken in de oude telefoon, maar nu dus niet meer. Gelukkig konden we nog wel de nummers overzetten die er nog op stonden.
Nu hebben we dus een nieuwe kaart gehaald en werkt de telefoon naar prima.
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPhone

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron