"Account niet in deze Store" ???

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 4e Generatie !!!

"Account niet in deze Store" ???

Berichtdoor sjeraar » 24-01-2014 15:12

Sinds kort kan ik de apps op mijn iPod niet meer updaten via de geinstalleerde App.Store . Ook nieuwe Apps installeren lukt niet meer .
Onderstaande melding is het enige wat ik te zien krijg , maar hoe verander ik van Store ?

"Account niet in deze Store.
Uw account kan niet worden gebruikt in de store voor Belgisch.
U moet overschakelen naar de store voor Belgisch voordat u tot de aanschaf overgaat "
:?: :?: :?:
sjeraar
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 12
Lid geworden op: 23-04-2012 19:33


Berichtdoor traptrede » 24-01-2014 23:05

Je kunt alleen apps kopen die in de store staan waar je een account hebt.
Als je een Belgisch account hebt, dan kun je dus geen apps in bv een Nederlandse store halen, daarom zou het kunnen zijn dat je in een verkeerde store iets probeert te halen.
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Berichtdoor sjeraar » 25-01-2014 17:15

Akkoord , maar ik heb niets aan instellingen of account veranderd waardoor dit zou komen . Vroeger echter geen probleem om Apps. te installeren , ook "Belgische" , zoals 2deHands.be , de redactie , Railtime , enzoverder . Deze kan ik nu echter plotseling niet meer updaten omdat ik in de verkeerde Store zou zitten .
Hoe kan ik de Store terug veranderen naar de Belgische versie ?
sjeraar
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 12
Lid geworden op: 23-04-2012 19:33


Berichtdoor traptrede » 25-01-2014 19:47

Het kan zijn dat je de store in het buitenland hebt geopend of je bent in het buitenland misschien.

Je kunt in ieder geval je regio wijzigen in de AppStore op je iPod en dan naar je account gaan. Hier kun je je regio wijzigen in de door jouw gewenste.
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 4G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron