niet meer aan te krijgen na melding 32.500 minuten wachten..

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 4e Generatie !!!

niet meer aan te krijgen na melding 32.500 minuten wachten..

Berichtdoor pethconi » 24-11-2013 13:37

Mijn ipod had ik vanaf de vakantie niet meer gebruikt. Los van het feit dat ik hem in de auto had zitten.
Maar nu wilde ik weer wat nummertje op de ipod zetten, kreeg ik de melding dat ik 32.500 minuten moest wachten..... huh.
Uiteindelijk had ik hem aangesloten op itunes via de pc toen stond hij nog maar op 5 minuten. Nadat ik mijn pincode in had gevoerd deed hij weer.
Dus via de wifi draadloos even naar muziek gezocht. Ging prima. Via itunes werd om een update gevraagd, ook gedaan. Batterij leek weer vol. Maar nadat ik klaar was en de update zette ik de ipod uit. Hierna ging hij dus niet meer aan.
Ik las hier ook de mogelijkheid om de home toets samen met de inschakeltoets in te drukken, dan moet er weer een apple teken komen... maar dat werkt dus ook niet, ook niet aan de oplader....

Ik weet het niet meer, iemand nog een idee?
Het is de ipod a1367, kwam in mei nieuw uit de verpakking (geseald en wel) hugo boss editie....
pethconi
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-11-2013 10:16


Berichtdoor HereIsTom » 24-11-2013 22:53

Mmm... als hij zolang niet meer is gebruikt lijkt het erop dat de accu het heeft begeven.
Je kan nog eens proberen om 'm een paar uur op te laden.
Als hij daarna niet aan gaat vrees ik het ergste, je kan de reset dan nog eens proberen, hou de Aan/Uitknop en de Thuisknop tegelijk ingedrukt net zolang totdat het Apple logo op je scherm verschijnt.
Je kan ook nog proberen om hem nog aan aan te sluiten in iTunes en dan die reset proberen.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 4G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron