Kan je om het “verbind met iTunes” scherm heen manoeuvreren?

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 4e Generatie !!!

Kan je om het “verbind met iTunes” scherm heen manoeuvreren?

Berichtdoor justbeingme » 06-09-2013 21:52

Sorry, dit is een lang verhaal. Ik had een werkstuk op mijn iPod geschreven maar ik kon die niet naar mezelf mailen omdat de netwerken onvindbaar waren. Terwijl ik zat te klungelen om er alsnog uit te komen ging het mis. Door een onhandige toetsencombinatie zit mijn iPod vast op hetzelfde scherm. ik wilde een link invoegen maar dat mag nog niet. dus ik zal hem beschrijven. de statusblak is nog zichtbaar, daaronder loopt een balk met verbund met itunes, daar onder staat een itunes lago waaronder ituns staat geschreven. daaronder zit weer een pijl die naar boven wijst en ddaaronder zit een apple usb aansluiting.

Als ik de instructies opvolg en naar iTunes ga, wordt mijn iPod niet gelezen en moet ik de iPod herstellen, waardoor ik mijn werkstuk kwijt ben. Ik weet dat dat nu nog niet het geval is omdat ik in de statusbalk kan zien dat mijn wekker voor morgen ook nog staat. De vraag is alleen of er een of andere manier is om voorbij dat verdomde scherm te komen..... of is er nog een andere manier om alsnog bij dat mailtje te komen?? hij staat in mijn uitgaande postvak.
justbeingme
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-09-2013 21:31


Berichtdoor Goofy » 07-09-2013 00:59

Heb je al een reset geprobeerd?
Hou de Aan/Uitknop en de thuisknop tegelijk ingedrukt net zolang tot het Apple logo op je iPod scherm verschijnt.
Als dit niet helpt kun je dit ook proberen nadat je hem hebt aangesloten op iTunes.
Helpt dat ook niet dan denk ik dat hij toch te ernstig is beschadigd en je toch voor Herstellen moet kiezen.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor justbeingme » 07-09-2013 09:45

volgens mij ben ik juist doordat ik een reset probeerde hier terecht gekomen. Maar inmiddels heb ik toch nog 3 varianten gedaan, een aan itunes, een niet en een keer gewoon uitzette en dan weer aan en ik ben nog precies op dezelfde plek als voorheen... Is er echt niets wat ik nog kan doen? Ik wil echt niet opnieuw beginnen...
justbeingme
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-09-2013 21:31


Berichtdoor Goofy » 09-09-2013 00:23

Als een reset niet werkt, probeer het nog eens een paar keer met en zonder iTunes aangesloten, dan zit er denk ik niks anders op dan een Herstel helaas.

Bij een Herstel in iTunes begin niet je echt opnieuw, je kan dan kiezen om de laatste backup van de laatste keer synchroniseren terug te zetten, dan ben je dus niet alles kwijt!
Die mail waarschijnlijk wel denk ik helaas.

En het lijkt me erg sterk dat je door deze reset hier terecht bent gekomen want een reset lost meestal de meeste problemen juist op!
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor anenkees » 09-09-2013 09:53

Als je werkstuk in postvak uit staat kan je dan niet op een ander device je mailbox openen en zo het werkstuk versturen? Of is dit te makkelijk gedacht.
Groetjes @nneke
:iPad:4 wifi 16GB, :iPad: pro, 9,7 inch 32 gb, 💻 MacBook Air, :ipodlove: iPhone 7, 32 gb
62 jaar :party:
anenkees
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3858
Lid geworden op: 30-01-2011 17:29




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 4G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron