iPod filmpjes afspelen op LG nav/mediaspeler Kia NewSportage

Voor en door gebruikers... Alleen voor de 4e Generatie !!!

iPod filmpjes afspelen op LG nav/mediaspeler Kia NewSportage

Berichtdoor skoebidoe » 07-03-2013 13:04

Hallo,
ben reeds geruime tijd om uit te proberen hoe je filmpjes kan afspelen van de iPod touch 4G op het LG nav/mediasysteem van mijn Kia NewSportage.
Via Kiaclub Nederland heb ik al verschillende informatie gekregen gaande tot aanpassingskabels.Het is nogthans mogelijk om de beelden over te brengen,zie youTube.
Met de bijgeleverde Kia iPod kabel (iPodconnector-USB/4Pin 3.5mmjack)kan ik wel muziek beluisteren en de muzieklijsten,volume e.d raadplegen via de LG
Heb dan een aanpassingkabel gemaakt met één zijde een 4pin 3.5mm jack anderszijds de iPod connector (volgens een Spaans kiaforum) en deze aangesloten op de AUX van het mediasysteem.
Deze geeft alleen het stereogeluid weer wanneer ik en filmpje afspeel,geen beeld,ook geen weergave van muzieklijsten wanneer ik muziek afspeel,alleen geluid.
Alles moet dan bediend worden via de iPod,wat normaal is denk ik via AUX.Ik denk dat het probleem bij de iPod ligt,zijn er bepaalde instellingen om het beeld door te geven naar een externe beeldbron of moet er een bepaald programma op de iPod geinstalleerd worden?
Het filmpje is een mp4 videoclip,de handrem v/d wagen moet opgetrokken zijn om filmpjes te kunnen afspelen(veiligheid).
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Bijkomend probleem is dat het niet mogelijk is om een bluetooth verbinding te maken met het mediasysteem,vinden elkaar ,geef code v/h systeem in en haakt dan af.
idee? :idea:
groetjes skoebidoe
skoebidoe
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-03-2013 12:29


Berichtdoor Goofy » 07-03-2013 23:29

Is dat systeem van Kia wel compatible met een iPod touch?
Ik heb geen Kia dus kun je ook niet echt helpen, maar in de Kia garage zullen ze het denk ik wel weten.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPod touch 4G

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron