Vingerafdrukken beheren met Touch ID

Voor en door gebruikers... Alleen voor de iPad !!!

Vingerafdrukken beheren met Touch ID

Berichtdoor HereIsTom » 25-04-2015 20:47

Met Touch ID, de beroemde vingerafdrukscanner op de iPad Air, kun je je toestel beveiligen met jouw persoonlijke vingerafdruk. Je kunt maar liefst vijf keer een afdruk registreren.

Wanneer je niets doet aan de namen van de geregistreerde vingers, kan het een onoverzichtelijk zooitje worden in het menu van de Touch ID scanner. De geregistreerde vingers krijgen namelijk allemaal automatisch een naam toegewezen, namelijk Vinger 1, Vinger 2, Vinger 3 en ga zo maar door. Om te zien welke vinger bij de vijf Touch ID-vingers hoort, is het aan te raden om de namen te hernoemen.

Daarvoor ga je naar: ‘Instellingen > Algemeen > Toegangscode > Vingerafdruk’. Hier vul je de pincode van je iIPad in. Daarna druk je op vingerafdrukken. Leg hier simpelweg je vinger op de home-knop en de naam van de geregistreerde vinger zal opduiken. Als je op ‘Wijzig’ drukt duiken er rode bolletjes op en kun je de gescande vingers een andere naam geven, zodat je ze in het vervolg makkelijker kunt herkennen.
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor traptrede » 26-04-2015 00:50

Dat is een goede tip!
Kun je hiermee ook bepaalde apps afsluiten of juist toewijzen aan bepaalde vingerafdrukken?
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Berichtdoor HereIsTom » 26-04-2015 13:32

Nee helaas kun je de vingerafdruk niet instellen voor een specifieke App.
Stel je een vingerafdruk in voor iemand anders op je iPad, dan kan die persoon dus ook overal bij op je iPad :!:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor traptrede » 26-04-2015 14:09

Oke, misschien in een volgende versie dan.

Dan voorlopig alleen mijn eigen vingers er maar in zetten :lol:
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron