Ruimte vrijmaken: Volle emailbox. Daar begrijp ik niets van.

Voor en door gebruikers... Alleen voor de iPad !!!

Ruimte vrijmaken: Volle emailbox. Daar begrijp ik niets van.

Berichtdoor Speedy Gonzalez » 14-03-2015 11:46

Bij elke up-date word ik geattendeerd dat er te weinig ruimte is om de up-date te kunnen doorvoeren.
Informatie leert mij dat ik 3,2 GB aan emailberichten zou hebben.
Nader onderzoek wijst uit dat ik maar over enkele berichten, die ook nog eens geen bijlagen bevatten, in mijn mailboxen beschik.

Vraag: Zijn er wellicht meer mensen met dit probleem geconfronteerd, en is er een oplossing om dit probleem te tacklen?

Ik ben benieuwd en bij voorbaat dank als iemand dit probleem voor mij zou kunnen oplossen.

Groet,
Speedy :( :(
Speedy Gonzalez
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-09-2013 10:19


Berichtdoor Goofy » 17-03-2015 20:17

Misschien je iPad even aan je computer hangen en via iTunes voor herstellen kiezen!
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Speedy Gonzalez » 17-03-2015 21:02

Goeden avond Goofy,

Bedankt voor jouw reactie en ik heb jouw advies meteen opgevolgd en uitgevoerd. Helaas mocht het niet helpen.

Nogmaals bedankt en morgen zal ik bij de Apple Store langs gaan om hen op raad te vragen.

Groet,
Speedy
Speedy Gonzalez
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-09-2013 10:19


Berichtdoor Goofy » 17-03-2015 21:33

Wanneer precies krijg je welke melding precies?

Je kan ook even proberen om het betreffende mailaccount van de iPad te verwijderen en dan de iPad even helemaal uitzetten en daarna die mailaccount er weer in te zetten!
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor Speedy Gonzalez » 18-03-2015 15:51

Hi Goofy,

Ook de medewerker van Apple raadde mij aan om de emailaccounts te verwijderen en opnieuw in te stellen.
Een en ander zou worden veroorzaakt door een bug....!

Jullie raad opgevolgd en alles loopt weer als een zonnetje.

Nog bedankt dat je met mij mee hebt gedacht.

Groet,
Speedy
Speedy Gonzalez
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-09-2013 10:19


Berichtdoor Goofy » 18-03-2015 18:38

Mooi dat het is opgelost!
Ik gebruikt als mailaccount op de iPad Gmail, voordeel hiervan is dat deze de mail niet op je iPad opslaat dus hou je meer ruimte over!

Hier kun je een gratis account maken en met die gegevens kun je deze weer bij de mail op je iPad zetten; Gmail :idea:
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48




Terug naar “%s” Help en Tips voor de iPad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron