AirPods Applewatch

Alle toebehoren voor de iPod touch.

AirPods Applewatch

Berichtdoor traptrede » 26-11-2017 14:40

Heeft iemand al ervaring met de AirPods?
Ik zit te twijfelen om een paar aan te schaffen, ik loop vaak met muziek op mijn hoofd en begin de draadjes wat zat te worden.

Mijn twijfel zit vooral in de bediening ervan.
We hebben een Spotify abonnement en daar luister ik dus altijd naar, maar kun je met de AirPods ook nummers vooruitspoelen/ terugdraaien en het volume regelen zonder Siri te gebruiken?
Met de EarPods kan ik alleen geluid regelen op Spotify, dat vind ik eigenlijk niet voldoende, ik zou graag van nummer wisselen zonder steeds mijn telefoon uit mijn zak te pakken.

En heeft iemand ook ervaring met een Apple Watch?
Hiervoor dezelfde vraag eigenlijk, kan ik geluid en nummer regelen hiermee zonder telefoon?
Kun je ook alleen je Apple Watch meenemen, luisteren naar muziek via je AirPods en dan je telefoon thuislaten?

Nu gebruik ik,vooral tijdens fietsen en suppen, mijn telefoon met bv Strava om mijn rit te kunnen analyseren bij thuiskomst.
Vooral op het water zou ik het fijner vinden om dit met een horloge te doen, omdat die minder gevoelig voor water is, kan dat ook met de Apple Watch?
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Terug naar “%s” Accessoires

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron