kan geen apps meer downloaden

Voor en over de App Store op de iPod touch.

kan geen apps meer downloaden

Berichtdoor mjm2011 » 18-12-2011 13:17

Hallo,

Sinds vandaag kunnen wij met onze iPod geen software via App Store meer downloaden. De WiFi verbinding werkt perfect. De iPod reageert gewoon niet meer op de knop "GRATIS" bij de betreffende software, er gebeurt niets. (staat wel een klein "+" tekentje bovenin de linkerhoek van het blauwe "GRATIS" icoontje, geen idee wat dit betekent.

Vandaag heb ik wel de iTunes software verwijderd van een laptop, maar dat zou toch helemaal niks te maken mogen hebben met bovenstaand probleem? Tijdens het verwijderen van de software van de laptop was de iPod niet verbonden met de laptop....

Iemand enig idee waar deze storing vandaan kan komen?

Tnx,
MK.
mjm2011
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-12-2011 12:33


Berichtdoor Joordy » 18-12-2011 13:19

De + staat voor een universele app, voor de iPod en de iPad, doordat je de software van de computer hebt verwijderd ben je nu ook je reserve kopie kwijt !
iPhone 5S 16GB White

:yeah:
Joordy
Super User
Super User
 
Berichten: 2111
Lid geworden op: 23-01-2010 12:24


Berichtdoor anenkees » 18-12-2011 13:50

Van de week had ik ook problemen met inloggen in de appstore. Via de ipad werd het ww niet geaccepteerd. Van alles geprobeert. Via de laptop ging het wel en na synchronisatie werkt het ook weer op de ipad :fun:
Groetjes @nneke
:iPad:4 wifi 16GB, :iPad: pro, 9,7 inch 32 gb, 💻 MacBook Air, :ipodlove: iPhone 7, 32 gb
62 jaar :party:
anenkees
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3858
Lid geworden op: 30-01-2011 17:29


Berichtdoor mjm2011 » 18-12-2011 13:54

sorry, maar hoe kun je een reserve kopie van een universele app kwijt zijn, als je deze app nog nooit eerder gedownload hebt...?
volgens mij praten we hier langs elkaar heen.

programma's via app store downloaden op je iPod moet gewoon kunnen zonder dat je iTunes (waar dan ook) hebt geïnstalleerd
en dit nu werkt niet meer, probleem nog simpeler gesteld dan maar:

ik heb een iPod, deze laat ik verbinding maken met het internet via onze draadloze modem (wifi).
deze verbinding werkt perfect , ook op de iPod!!!
ga ik nu naar de AppStore met mijn iPod, en klik een willekeurige gratis game/app of wat dan al niet aan om te downloaden, dan is de laatste stap het aantouchen van het blauwe icoontje "GRATIS" . Ik kan touchen wat ik wil, maar er gebeurt niets.
mjm2011
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-12-2011 12:33


Berichtdoor Joordy » 18-12-2011 14:07

Ik bedoel dat de '+' voor een universele app staat, dat heeft niks met je probleem te maken..
Omdat je de software van je pc hebt verwijderd, ben je je reserve kopie kwijt (was niet zo slim) probeer eerst de instellingen van je iPod te herstellen ! Er staan genoeg tips op het forum :wink:
Algemeen :arrow: Stel opnieuw in :arrow: herstel alle instellingen.
iPhone 5S 16GB White

:yeah:
Joordy
Super User
Super User
 
Berichten: 2111
Lid geworden op: 23-01-2010 12:24


Berichtdoor mjm2011 » 18-12-2011 15:24

waarom zou ik de instellingen van mijn iPod moeten herstellen??? Er is op mijn iPod niks veranderd! Ik heb de iPod ook niet aangesloten op de laptop nadat iTunes verwijderd was van de laptop.

Ik wil gewoon weten waarom ik geen apps meer kan downloaden terwijl dit voorheen welk kon.

Jij blijft maar beweren dat het downloadprobleem ontstaan is omdat ik een softwareprogramma genaamd iTunes van een laptop heb gehaald terwijl deze laptop compleet niet in verbinding staat met de iPod!!! Dus nu ophouden over iTunes en nu graag iemand die verstand van zaken heeft.

Waarom kan ik geen bestanden downloaden met de App Store applicatie op mijn iPod? De iPod heeft een prima wifi verbinding.
Alvast bedankt voor de nuttige tips!
mjm2011
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-12-2011 12:33


Berichtdoor Joordy » 18-12-2011 15:30

Misschien heb je wat aan je instellingen veranderd, als je wilt dat je probleem opgelost word, moet je wel begrip hebben. Iets aardiger zijn voor iemand die je wilt helpen kan ook wel :wink:
Ik weet haas wel zeker dat iemand anders hetzelfde zegt om je instellingen te herstellen.
iPhone 5S 16GB White

:yeah:
Joordy
Super User
Super User
 
Berichten: 2111
Lid geworden op: 23-01-2010 12:24


Berichtdoor mitssz » 18-12-2011 15:32

reset je iPod eens, er gaat hierbij niks verloren en in bijna alle gevallen lost dit het probleem op.

Reset:
Hou de aan/uit knop en de home knop allebij ingedrukt todat het apple logo tevoorschijn komt en wacht daarna todat je iPod opgestart is, daarna zou het probleem opgelost moeten zijn ;)

EDIT: en ik vind het niet passelijk hoe je tegen Joordy reageert, hij wilt je alleen maar helpen en jij accepteert dat niet eens :!:

iPod Touch 4G 8GB
iPhone 4S 16GB
iPhone 6S Plus 64GB
iPad 4G 64GB
iPad Mini 16GB
Apple TV 3
MacBook Pro Retina 13" i5 2.4, 256GB, 8GB
19 jaar jong
mitssz
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3672
Lid geworden op: 18-10-2010 00:39


Berichtdoor mjm2011 » 18-12-2011 16:38

bedankt voor de tip maar resetten helpt niet.
mjm2011
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-12-2011 12:33


Berichtdoor HereIsTom » 18-12-2011 16:54

Welke iPod heb je precies en is die App wel geschikt voor jou iPod?
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” App Store

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron