Amerikaanse apple id maken?

Voor en over de App Store op de iPod touch.

Amerikaanse apple id maken?

Berichtdoor Padjakkeee » 29-07-2011 18:52

Ik zit net op mn ipod op Free App Hero te kijken en daar staat het gratis spel Alcatraz Breakout. Het lijkt me een erg leuk spel en wil m daarom ook wel graag gratis hebben.

Nu staat er in de bijschrijving van Free App Hero dat dit spel alleen gratis is in de VS en verder in de andere landen geld kost. Maar er staat ook dat je makkeljik een US itunes account kan maken en m via daar kan downloaden. Maar hoe kan je dat gratis doen en moet je het spel dan downloaden via itunes of via je ipod?

Alvast bedankt voor de hulp.
Padjakkeee
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-02-2011 15:44


Berichtdoor HereIsTom » 29-07-2011 19:14

Het nadeel is dat je maar één account kunt hebben, dus of een Nederlands of een US account.
Verander je naar een ander account, dan ben je de Apps van het ene account kwijt.
Dus lijkt me geen slim idee :wink:

En ik zie dat je voor de App Alcatraz Breakout in de Nederlandse App Store maar 0,79 eurocent hoeft te betalen, dus niet een bedrag waar je een buil aan kan vallen :lol:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor Padjakkeee » 29-07-2011 19:39

Nou het gekke is nu dat het me gewoon gelukt is haha. Je kan gewoon een nieuw apple id aanmaken in itunes door onderin een ander land aan te geven maar dan moet je er wel voor zorgen dat je uitgelogd bent. Dan als je naar dat spel gaat klik je op free en dan vraagt die of je al een apple id hebt of er 1 wil maken. Dan kan je zo een amerikaanse aanmaken zonder betaalmiddel. Heb het spel nu al op mn ipod staan alleen zit er in bug in waardoor die niet goed opstart..
Padjakkeee
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-02-2011 15:44




Terug naar “%s” App Store

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron