Whatsapp

Voor en over de Apps op de iPod touch.

Whatsapp

Berichtdoor traptrede » 10-10-2016 17:20

Sinds kort heeft mijn dochter net als ik een iPhone SE en daar natuurlijk Whatsapp op gezet.
Eerst ging dat helemaal goed, maar sinds dit weekend krijgt ze geen meldingen meer als iemand haar een berichtje stuurt, tenzij ze de app heeft geopend.
We hebben alle instellingen nagelopen en die zijn hetzelfde ingesteld als op mijn telefoon, waar alles wel naar behoren werkt.
Het enige verschil is dat ik een abonnement heb en daarom mobiele dat aan en mijn dochter heeft prepaid en daarom mobiele data uit, maar in de huiskamer met goede WiFi werkt het nog steeds niet...
Nu zouden we Whatsapp er vanaf kunnen gooien en opnieuw installeren, maar zijn we dan alle gegevens ook kwijt? Of heeft iemand een andere oplossing?
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34


Berichtdoor Goofy » 26-10-2016 21:21

Geen idee, maar volgens mij ben je de gegevens niet kwijt als je je weer aanmeld met zelfde nummer/naam.

Bij mij werkt het overigens ook alleen via WiFi.
Soms komt het bericht wel eens wat later aan.
iPod touch 64GB 4G | iPad Air 2 64GB 4G WiFi Goud | iOS 11.1.2|
Mediaspeler: HiMedia Q10 Pro
:mrgreen:
Ik ben pas 51
Goofy
Moderator
Moderator
 
Berichten: 5336
Lid geworden op: 23-12-2009 23:48


Berichtdoor traptrede » 27-10-2016 12:48

Als je de app verwijdert en opnieuw installeert of op een andere telefoon verder wilt, dan heb je je contacten nog wel, maar niet je gesprekken.
We zijn er nu achter dat je in de app een reserve kopie kunt maken, installeer je de app dan opnieuw, dan kun je deze weer terug zetten en heb je alles nog.
Dat laatste hebben we gedaan, nu werkt alles weer naar behoren.

Goofy, als je Whatsapp alleen via WiFi werkt, dan even kijken of je wel mobiele data hebt ingeschakeld voor Whatsapp. Hier kunnen we overal whatsappen waar onze provider bereik heeft.
iPad Air II 128GB, iPhone SE 64GB, Nintendo 3DS, Wii U en afspeelmogelijkheid voor alle oude Nintendo spellen, al dan niet op de bijbehorende console😄
traptrede
iPod touch Gestoorde
iPod touch Gestoorde
 
Berichten: 1830
Lid geworden op: 22-10-2011 20:34




Terug naar “%s” Apps - Programmas

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron