app event tijdelijk gratis

Voor en over de games op de iPod touch.

app event tijdelijk gratis

Berichtdoor anenkees » 12-03-2012 11:40

In samenwerking met Jan Doets America Tours is Philadelphia gedurende de volledige maand maart stad van de maand op CityZapper. De Philadelphia CityZapper City Guide is in maart gratis te downloaden uit de App Store. De normale prijs bedraagt €1,59. Check de website voor meer leuke aanbiedingen!

Verspil geen tijd meer aan het zoeken naar een goed restaurant, bijzondere bezienswaardigheid of een interessant museum. CityZapper heeft het voor jou uitgezocht.

SPINNING AROUND THE CITY LIKE A LOCAL

Door het handige interactieve wiel kun je kiezen uit verschillende categoriën waar je de beste en onmisbare tips vindt die ongetwijfeld van pas zullen komen tijdens je stedentrip.

UNIEKE EN ACTUELE INFORMATIE

Alle zorgvuldig uitgekozen informatie komt van plaatselijke reporters, bewoners, airline crew en expats. Je krijgt geen waslijsten aan tips, maar ontdekt unieke en niet-toeristische plekken. Less is more.



OFFLINE

Omdat data-roaming bakken vol geld kost in het buitenland kunnen GPS apps maar beter gebruik maken van eigen kaarten. Een groot voordeel van de Philadelphia CityZapper City Guide: de app werkt ook offline! Geen datakosten!

GPS

Door middel van GPS weet de App waar jij je op dat moment bevindt en welke hotspots vlakbij jou zijn.

FAVORIETEN
Sla je lievelingsplekken in de stad op in je favorieten.

Op dit moment zijn de volgende stedengidsen beschikbaar:Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Basel, Berlijn, Brugge, Brussel, Florence, Hull - East Yorkshire, Istanbul, Lissabon, Londen, Madrid, Montréal - Québec, New York, Parijs, Philadelphia, Portland, Rome, Stavanger, Vancouver, Venetië, Wenen en Zürich.


http://itunes.apple.com/nl/app/philadel ... 90292?mt=8

Andere steden zijn nu € 0.79 ipv hun oorspronkelijke prijs van bv €1.59 en € 2.99, zie ik net in de appstore.
Groetjes @nneke
:iPad:4 wifi 16GB, :iPad: pro, 9,7 inch 32 gb, 💻 MacBook Air, :ipodlove: iPhone 7, 32 gb
62 jaar :party:
anenkees
Apple Freak
Apple Freak
 
Berichten: 3858
Lid geworden op: 30-01-2011 17:29


Berichtdoor HereIsTom » 12-03-2012 14:12

Bedankt voor de tip :goedzo:

Helaas ben ik voorlopig niet van plan om naar Philadelphia te gaan, maar Berlijn, Istanbul, Barcelona of Venetië lijkt me wel leuk :lol:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28




Terug naar “%s” Apps - Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron