uw aanvraag kon niet worden voltooid

Over en voor de iTunes op de iPod touch!

uw aanvraag kon niet worden voltooid

Berichtdoor Gast » 31-08-2010 14:30

Ik heb een probleemke met mij app store en itunes op mijn ipod toch 8gb

Telkens als ik naar de appstore ga of naar itunes krijg ik de foutmelding, "Uw aanvraag kon niet worden voltooid".

Wel kan ik app zoeken, maar ik kan niet naar uitgelicht gaan of naar catagorie ofzo want dan krijg ik deze foutmelding.

Dus ik kan wel als ik op zoeken heb geklikt een app installeren maar graag zou ik de rest ook wel terug kunnen doen naar uitgelicht gaan enzo.

Heb ook al op google gezocht maar vond niet echt veel bruikbaars, iemand een idee?

merci al
greetz
Gast
 


Berichtdoor wjb357 » 31-08-2010 16:29

Heb hetzelfde probleem sinds vanochtend.Gisteren de nieuwe software geinstalleerd en vanochtend dus ook dit probleem.Heb al op het int.apple forum gekeken en er zijn meerdere mensen die sinds vandaag deze melding krijgen.Heb met de oude software nooit problemen gehad, of is dit toeval? Wat nu te doen??
wjb357
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 12
Lid geworden op: 14-04-2010 13:34


Berichtdoor wjb357 » 01-09-2010 09:09

Bij mij lijkt vanochtend alles weer ok! Heb nu weer het probleem dat 's ochtends de batterij leeggelopen is. Deed de ipod gisteravond uit en vanochtend was ie helemaal dood en dat was gisteren ook al zo! Met vorige sofware had ik dat probleem niet!
wjb357
iPod touch Newbee
iPod touch Newbee
 
Berichten: 12
Lid geworden op: 14-04-2010 13:34




Terug naar “%s” iTunes op je iPod touch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron