Authorisatieprobleem bij sychronisatie

Over en voor de iTunes op de iPod touch!

Authorisatieprobleem bij sychronisatie

Berichtdoor Gast » 22-03-2010 21:45

We gebruiken iTunes thuis voor verschillende iPod's. Dat ging altijd prima totdat we de iPod Touch er mee wilden synchroniseren (muziek en/of games). Het probleem doet zich alleen voor bij de iPod touch. De gekochte games blijven op de PC staan en kan ik alleen via een omweg op de iPod krijgen, muziek lukt helemaal niet meer. De foutmelding is steeds dezelfde. De computer zou niet geautoriseerd zijn. Als ik dat opnieuw instel krijg ik de melding dat de computer al is aangemeld... en dat steeds opnieuw.... Nogmaals.. de andere iPod's lukken wel (maar hebben ook geen games)...

Heeft iemand een suggestie....???? Dit gaat mijn pet te boven.. :cry:
Gast
 


Berichtdoor Gast » 27-03-2010 07:17

Misschien kan je je iPod op een andere computer aansluiten, bij iemand die je vaak komt?
Of een computer kopen maar dat is natturlijk wel duur.
Verder weet ik ook niet wat je moet doen want wij hebben gewoon per iPod apart een computer.
Succes !
Gast
 


Berichtdoor Gast » 27-03-2010 08:14

Ik heb zelf een ipod touch en mijn zusje een ipod nano, beide op de zelfde computer met Itunes en heb geen problemen! We hadden ook eerst de nano en later de touch aangesloten.
Gast
 


Berichtdoor Gast » 27-03-2010 09:38

Heb je al geprobeerd om met een ander account voor de ipod touch in te loggen?
Gast
 


Berichtdoor lida2 » 27-03-2010 10:12

Ik heb ook geen idee. Wat ik wel heb is als je de ipod synchroniseerd (helemaal, dus ook de iconen van de spelletjes en programma's), je ze niet meer kunt openen op de ipod. Ik moet ze dus allemaal er opnieuw opzetten. Heel raar.
Nu synchroniseer ik alleen nog maar de foto's en de muziek.
Als iedereen zijn leeftijd vermeldt doe ik het ook maar: 41
lida2
iPod touch Beginner
iPod touch Beginner
 
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-01-2010 17:01




Terug naar “%s” iTunes op je iPod touch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron