Pagina 1 van 1

Krijg geen verbinding met iTunes store

BerichtGeplaatst: 25-05-2012 07:12
door Sunshine
Sinds een paar dagen krijg ik geen verbinding meer met de iTunes store. Ik kan mijn iPad/iPhone wel synchroniseren maar via de laptop apps oid downloaden lukt niet. iTunes blijft hangen in "verbinding maken".
Via de iPad/iPhone kan ik wel downloaden/kopen.
Ik kom er niet achter waar het probleem zit dus vraag ik hier maar om hulp :wink:

*edit* Het is me net gelukt om in te loggen maar het verbinden mislukt weer als ik mijn account wil bekijken..

BerichtGeplaatst: 25-05-2012 12:19
door Goofy
Misschien dat je laptop of router iets blokkeert, krijg je ook een foutmelding?
Kun je wel de nieuwste iTunes downloaden en er overheen installeren;

http://www.apple.com/nl/itunes/download/

BerichtGeplaatst: 25-05-2012 13:34
door Sunshine
De nieuwste iTunes installeren heb ik gedaan maar dat maakt geen verschil. Ik krijg geen foutmelding dus ik weet ook niet of het probleem bij mijn laptop of de router vandaan komt of dat het aan iTunes zelf ligt.
Het gaat inmiddels beter maar ik kan nog steeds niet bij bepaalde onderdelen komen.
We hadden hier in huis een spanningsdip dinsdag en sindsdien werkt het niet goed daarom dacht ik dat het aan mijn laptop dan wel router ligt.
Nou ja, het is weer leuk puzzelen..

BerichtGeplaatst: 25-05-2012 13:38
door Goofy
Haal anders eens een paar minuten de stroom van de router/modem dat wil nog wel eens helpen.

BerichtGeplaatst: 01-06-2012 19:48
door Sunshine
Inmiddels werkt het weer vlekkeloos. Bedankt voor de tips!

BerichtGeplaatst: 01-06-2012 20:06
door Goofy
Wat was nu de oplossing dan?

BerichtGeplaatst: 02-06-2012 08:44
door Sunshine
Wat precies weet ik niet want ik iTunes opnieuw geïnstalleerd en ik heb de router/modem gereset.
Welke van de twee de oplossing was weet ik dus niet.