Dexim Audio/Video Dock

Alle toebehoren voor de iPod touch.

Dexim Audio/Video Dock

Berichtdoor HereIsTom » 11-01-2010 04:22

Afbeelding

Dexim AV Dock + Remote incl. Kabels (DRA107)

Dit dockingstation voor je iPod Touch van Dexim is echt perfect als je 'm wilt aansluiten op je stereo installatie en/of TV.
Het dock is van zeer hoge kwaliteit en werkt daadwerkelijk perfect met alle iPods en iPhones voor zowel lader, synchroniseren, audio én video! Ook de meegeleverde afstandbediening is mooi: het bereik is groot en er kan daadwerkelijk mee door het menu van de iPod en iPhone 'gebladerd' worden.
Zo kun je dus je favoriet muziek op je stereo afspelen, je filmpjes en foto's op je TV bekijken en je iPod touch opladen.
Door het formaat is hij ook makkelijk mee te nemen naar je vrienden of op vakantie.

Op moment van schrijven hier het goedkoopst; Dexim AV Dock
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor Gast » 24-01-2010 20:42

Ik had een vraag over de prijs van de Dock.
Waarom is hij zo prijzig, is er iets speciaals aan de dock?
Want zelfs de dock van Apple is nog goedkoper.
Gast
 


Berichtdoor HereIsTom » 24-01-2010 21:03

Ten eerste wordt alles erbij geleverd, dus ook een goede kwaliteit composiet AV kabel, deze kost los al snel 30 euro.
Ten tweede is de kwaliteit van het beeld en geluid een stuk beter en ook speelt hij meer af.
Ten derde het design, niet een simpel wit kastje, maar een mooi zwart design dat perfect past bij de iPod touch.
Ook is de afstandbediening iets uitgebreider en mooier en laad hij ook de iPod snel op.
En het scheelt maar 17 euro :idea:

Dus wil je iets goeds en compleet dan ga je voor de Dexim.
Wil je minder kwaliteit en goedkoop dan ga je voor de Apple. :wink:
iPod touch 4G 64GB | iPad Air 2 64GB 4G WiFi | iPhone 8 Plus 64GB | iOS 12.2:ipodlove:
www.tomjutte.tk
Ik ben 52 :lol: Mijn Foto's
HereIsTom
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 6075
Lid geworden op: 23-12-2009 03:28


Berichtdoor Gast » 03-05-2010 19:26

Wil dat zeggen dat die van Apple slecht is?
Gast
 




Terug naar “%s” Accessoires

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron